Välkommen in!

"Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också"






torsdag 24 november 2011

Torsdagstradition!

I sann torsdags-anda så har jag naturligtvis lunchat med Daymakertjejerna, denna gång på Café Trädgårn. De har en fantastiskt god nachotallrik som jag kan rekommendera, till och med bättre än Prinsens - som tidigare varit en ohotad när det gäller just nachos!

Efter lunchen så shoppades det lite julpryttlar på stan, ska försöka få ordning på det så småningom. Nu väntar jag på att E1&E2 ska komma hem och sen är det väl middagsdags.... Dagarna går så fort!

Gick förbi det (ö)kända Sushihaket idag, Akiko Sushi. Jag undrar om det någonsin kommer öppna eller om det bara är ett elakt practical joke riktat mot Strängnäs befolkning ;) kan väl tänka mig att ett och annat pizzahak/café är glada så länge de inte öppnar...


Nu börjar det.... Lussefrossandet!

Elliot tog den här bilden på lillebror imorse innan skolan... Sött!

1 kommentar:

  1. Vad härligt att se hur Strängnäs längtar efter att stället skall öppnas. Jag lovar dig, stället kommer att öppnas snart. Håll ut

    SvaraRadera